google-site-verification: google211efba57db79d47.html ΜΙΚΡΟ...ΣΚΟΠΙΟ: Amazon μετά συγχωρήσεως...

Search This Blog

Tuesday, April 27, 2010

Amazon μετά συγχωρήσεως...

Σχόλια σε δράσεις για την "προστασία της εθνικής ταυτότητας". Από σχολιασμό στο Αντίβαρο - ο πλήρης διάλογος εδώ. Υπογράφω ως Γιάννης Μικρός

Το βασικό σχόλιο μου ακολουθεί:

Ακούστε. Το άρθρο έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον γιατί πράγματι εντοπίζει ένα πρόβλημα. Υπαρκτό. Φλέγον. Ολες οι διαπιστώσεις του είναι ορθές και τις προσυπογράφω. Κι εγώ αγνοώ περί Καναδά, αγνοώ και πολλά ακόμη, αλλά ξέρω ότι και σε άλλες χώρες γίνεται και συζήτηση και ενέργειες για την προστασία της εθνικής ταυτότητας. Εν' ολίγοις συμφωνώ απολύτως με την διαπίστωση και διατύπωση του προβλήματος όπως την θέτει ο κ. Μαυρίδης. Συμφωνώ επίσης με το ότι όντως απειλούμεθα από την πολιτιστική κυριαρχία της Αμερικής με όλες τις προεκτάσεις περί γεωστρατηγικών σκοπιμοτήτων που σημειώνονται στην παρέμβαση του.

Εκεί που νοιώθω λίγο να τα χαλάμε, δεν είναι τόσο σ' αυτά που σημειώνονται όσο σ' αυτά που - χωρίς ευθύνη του κ. Μαυρίδη - μπορούν να υπονοηθούν ως τρόποι αντίδρασης στο πρόβλημα. Δεν ξέρω αν η καναδική αντίδραση προέρχεται από συντηρητικούς κύκλους - κι εμένα όντως έτσι μου φάνηκε στην αρχή - αλλά υποθέτω ότι μπορούμε να εξετάσουμε το ζήτημα πριν φορέσουμε τα καπέλα μας.
Κι έτσι σπεύδω να σημειώσω ότι οι γκρίνιες που θα ακολουθήσουν δεν αποτελούν αντίδραση σε όσα είπε ο κ. Μαυρίδης. Αντιθέτως τον συγχαίρω που θέτει ένα ζήτημα τόσο πραγματικό και τόσο πρόσφορο για παραγωγική συζήτηση. Καλώς τα γράφει ο κ. Μαυρίδης. Αντιδρώ μόνο όσο σε ό,τι θα μπορούσε να δείχνει κακή ανάγνωσή τους.

Εξηγούμαι: Να αντιδράσουμε λοιπόν. Προφανώς και πρέπει. Ας ρίξουμε μερικές σκόρπιες, αταξινόμητες ιδέες και ενδεχομένως μετά να προσπαθήσουμε να τις ιεραρχήσουμε:

- Να σχεδιάσουμε και να αποκτήσουμε ένα δημοτικό σχολείο που να αφήνει βάσιμες ελπίδες ότι τα παιδιά μας κατά τα 11 - 12 χρόνια τους θα μπορούν να διαβάζουν.
- Να σχεδιάσουμε και να αποκτήσουμε μιά δευτεροβάθμια εκπαίδευση που να ετοιμάζει τους μαθητές να σκέπτονται. Ενίοτε μάλιστα να μην τους αφήνει τελείως ευνουχισμένους από τον τρόπο ζωής με τον οποίο περνούν την εφηβεία τους - ναί μιλώ για την παραπαιδεία.

Αλλά είπαμε! Οι ιδέες να είναι αταξινόμητες. Λοιπόν συνεχίζουμε:

- Να μετατρέψουμε την Net αποκλειστικά σε εκπαιδευτικό κανάλι.
- Να συγχωνεύσουμε το υπουργείο Πολιτισμού με το υπουργείο Παιδείας (και όχι με το τουρισμού - για όνομα του θεού, τι να πρωτοπώ τώρα...)
- Να ανασχεδιαστούν οι χορηγίες του υπουργείου Πολιτισμού σε ολιγότερες και περισσότερο συνδεδεμένες με το αναλυτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης.
- Να πάψει η δασκάλα του παιδιού μου να έχει βαριεστημένο ύφος.
- Να διανέμουμε τα σχολικά βιβλία κατά προτίμηση πριν τα Χριστούγεννα.
- Να παρακαλέσουμε τους φοιτητές να σταματήσουν να καρπαζώνουν πανεπιστημιακούς καθηγητές.
- Να σταματήσουν οι πανεπιστημιακοί καθηγητές να κάνουν (σα χεσμένοι μετα συγχωρήσεως) εξετάσεις όταν το 6μηνο έχει χαθεί από "κατάληψη".
- Να πάψουμε να ιδρύουμε από ένα πανεπιστήμιο δίπλα σε κάθε ψησταριά.
- Να μαζέψουμε τις κουράδες (μετα συγχωρήσεως) δίπλα από το άγαλμα του Λεωνίδα στις Θερμοπύλες. Εντάξει, το βράδι δεν φαίνονται, γιατί είναι καμμένες οι λάμπες.

- Και, ...εεεε.... βοηθήστε με λίγο.... α ναί! Να βάλουμε περιορισμούς στη δραστηριότητα του Amazon.


Φιλικά,
Γιάννης Μικρός

No comments: